Головна » Безпечність середовища » Надзвичайні ситуації

Калинівка:

Надзвичайні ситуації

План дій персоналу загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2-гімназії в надзвичайних ситуаціях 

 Надзвичайною ситуацією називається порушення  нормальних умов життя людей на об’єкті або території, які викликані аварією, катастрофою, стихійним лихом, епідемією, епіфітотією, епізоотією, великими пожежами, застосуванням засобів ураження, що призвели або можуть призвести до людських втрат і матеріальних збитків.

При оголошенні небезпечного стану  не панікуйте та намагайтеся не допустити виникнення паніки  серед учнів та персоналу;

При звуках сирен і переривчастих гудків підприємств (не сигнали «Увага всім!») негайно увімкніть приймач радіотрансляційної  мережі  або телевізор. Уважно слухайте інформацію про надзвичайну  ситуацію та порядок дій;

В разі необхідності вживайте заходів для зменшення проникнення отруйних речовин в будинок: щільно закрийте вікна  та двері, щілини заклейте;

В разі необхідності евакуації допоможіть дітям одягнутися та зібрати необхідні речі;

Дізнайтесь у місцевих органів влади про місце збору мешканців для евакуації  та уточніть час її початку. Упакуйте в герметичні пакети та складіть у валізу документи, цінності та гроші, предмети першої необхідності, ліки, мінімум білизни  та одягу, запас консервованих продуктів на 2-3 доби;

Підготуйте запас питної води: наберіть воду в герметичний посуд чи ємності, підготуйте найпростіші засоби санітарного оброблення (мильний розчин для миття рук);

Перед виходом з будинку вимкніть джерела електро- водо- та газопостачання, візьміть підготовлені речі, одягніть засоби захисту. 

*При виникненні надзвичайних ситуацій епідемічного характеру 
*Дії при оповіщенні про радіоактивне зараження 
*Дії при оповіщенні про виникнення хімічної небезпеки 
*При виникненні стихійних лих 
*Правила безпечної поведінки під час землетрусу 
 До значних руйнувань призводять землетруси  силою більше 5 балів;
-Під час землетрусу намагатися вивести учнів з будинку;
-У приміщені ховатися в проймах внутрішніх дверей, в арках капітальних стін. Не залишатися  в наріжних кімнатах;
-На відкритому місці триматися на безпечній відставні від ліній електропередач, великих будівель, мостів.
-Надавати потерпілим долікарську допомогу.
*Інструкція щодо плану дій учасників – виховного процесу під час виникнення надзвичайних ситуацій (до плану евакуації)  

 


Дії

Порядок та послідовність дій

П.І.Б., посада виконавця

1.

Повідомлення про надзвичайну ситуацію

При виникненні надзвичайної ситуації слід одразу визвати пожежну допомогу або рятувальну частину.

Співробітник, який першим виявив надзвичайну ситуацію

2.

Оповіщення про надзвичайну ситуацію

Надати умовний сигнал, що оповіщає про надзвичайну ситуацію (серія довгих дзвінків). Відкрити основні та запасні виходи.

Черговий по школі, директор, завуч, завгосп

3.

Евакуація дітей з приміщення школи

 Організовано вивести дітей через коридори, сходи, виходи після отримання повідомлення про надзвичайну ситуацію

Учителі

4.

Звірка списочного складу з фактичною наявністю евакуйованих дітей

Вишукувати дітей на спеціально передбачуваному місці (стадіон). Усі евакуйовані перераховуються та їх наявність звіряється з поіменними списками. При виявленні відсутніх слід негайно повідомити про це керівнику ліквідації надзвичайної ситуації

Учителі

5.

Ліквідація надзвичайної ситуації до прибуття відповідної допомоги

Ліквідація надзвичайної ситуації організовується негайно  з моменту виявлення нестандартної ситуації за допомогою спеціального обладнання  та підручних засобів, що знаходяться в школі. Евакуйовуються матеріальні цінності.

Персонал, не зайнятий евакуацією дітей

6.

 Зустріти прибулі на допомогу підрозділи.

Зустріти прибулі підрозділи ліквідації надзвичайної ситуації, доповісти керівнику ліквідації надзвичайної ситуації про обстановку у школі, чиє небезпека  для людей, про  находження спеціального обладнання  та підручних  засобів, вручити плани евакуації поверхів.

Директор, завгосп